loading...
تاپ زبان
سامان بازدید : 115 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

اگر داوطلب آزمون زبان ept دانشگاه آزاد هستید حتما دوست دارید بدانید این آزمون در سال ۹۹ در چه ماه هایی برگزار خواهد شد. در این مطلب به شما تاریخ دقیق برگزاری آزمون ept برای پاییز سال ۹۹ را اعلام خواهیم کرد.

آزمون ept چیست؟

ept یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط دانشگاه آزاد برای دانشجویان مقطع دکتری برگزار می شود. این آزمون 100 تا سوال 4 گزینه ای داره و نمره منفی هم نداره یعنی مثل کنکور دکتری نیست.

سطح این آزمون تقریبا شبیه آزمون های تافلی هست که در ایران برگزار می شود.

تقویم برگزاری آزمون ای پی تی پاییز ۹۹

ماه  شروع ثبت نام آزمون ept 99 پایان ثبت نام تاریخ برگزاری
مهر برگزار نمی شود برگزار نمی شود برگزار نمی شود
آبان 13 مهر ۱۸ مهر ۹ آبان ۹۹
آذر ۱ آذر ۷ اذر ۲۱ آذر ۹۹

منابع آزمون ept چیست؟

اگر دوست ندارید چندین بار در آزمون شرکت کنید و کلی هزینه و زمان هدر بدین بهتون پیشنهاد می کنم حتما نگاهی به لینک زیر که در مورد منابع قبولی در آزمون هستند بندازید. شک نکنید اگر فقط روزی ۲ تا ۳ ساعت رو زمان برای مطالعه این منابع کنید تو کمتر از 40 روز میتونید به یک آمادگی خیلی خوب برای کسب نمره قبولی در آزمون ept برسید.

منابع قبولی در آزمون ept دانشگاه آزاد

سامان بازدید : 126 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

فست زبان: طبق اطلاعیه سامانه برگزاری آزمون زبان دانشگاه آزاد، ثبت نام نوبت بعدی آزمون EPT از امروز ۱۳ مهر ماه آغاز و تا ۱۸م ادامه خواهد داشت.

ثبت نام آزمون EPT آبان ۹۹

ثبت نام نوبت آبان ماه آزمون ای پی تی از امروز ۱۳ مهر ماه از طریق سامانه آزمون زبان دانشگاه آزاد به نشانی english.iau.ac.ir/ept آغاز و تا ۱۸م این ماه ادامه خواهد داشت.

تاریخ و محل برگزاری آزمون EPT آبان ۹۹

این آزمون روز جمعه مورخ ۹ آبان ماه ۱۳۹۹ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه ، قزوین، گرگان، خرم آباد و اراک جمعا ۱۹ حوزه برگزار خواهد شد.

جدول زمان بندی آزمون ept ۹۹

سامان بازدید : 119 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

با سلام و عرض احترام خدمت همه شما همراهان فست زبان

در این مطلب قصد دارم بخش جدید سایت فست زبان رو که نوشتن مطالب آموزشی توسط شماست (بله درست خواندید، مطالب آموزشی شما) را معرفی کنم. در ابتدا بهتره کمی باهم آشنا بشیم.

اصلا کار ما در فست زبان چیست؟

اگر با سایت ما آشنا هستید که هیچی اما اگر تازه با FastZaban آشنا شدید باید خدمت شما توضیح بدم که ما در زمینه آموزش زبان انگلیسی و هر چیزی که بتونه به زبان آموزان در یادگیری این زبان کمک کنه و خصوصا موفقیت در آزمون های زبان کار می کنیم. وبسایت ما از سال ۹۵ کار خودش رو شروع کرده و در حال حاضر یکی از وبسایت های معروف برای کسب نتیجه در آزمون های زبان توی ایران هست.

شما قراره چیکار بکنید

ما دوست داریم بیشتر بتونیم به زبان آموزان کشورمون خدمت کنیم اما کمی سرمون شلوغه! بنابراین تصمیم گرفتیم میدون رو به جوانترها بدیم و بستری رو فراهیم کنیم تا هرکسی به هر نحوی که میتونه به ما کمک کنه.

اگر مدرس زبان، مترجم و یا زبان آموز بااستعدادی هستید و به آموزش علاقه دارید، میتونید مطالب آموزشی خودتون رو بصورت کاملا رایگان در فست زبان منتشر کنید. ما هم اون مطلب رو با نام خودتون در سایت قرار میدیم و اینطوری میتونید معروف بشین!

مطالب تون هم به هر شکلی مثل ویدیو، متن، اینفوگرافیک، پادکست و یا هر شیوه آموزشی دیگه‌ای میتونه باشه و محدودیتی در این زمینه ندارید. در انتخاب موضوعات هم هیچ محدودیتی ندارید و هر چیزی که ربطی به زبان انگلیسی داشته باشه رو میتونید در فست زبان منتشر کنید.

شرایط نوشتن در فست زبان

ما شرایطی خاصی نداریم؛ فقط همینکه مطالب تون آموزشی و معتبر باشه کافیه و حتما هم منبع داشته باشه. مثلا اگر از کتابی استفاده می کنید و یا وبسایت معتبری حتما در پایان مطلب اسم اون رو ذکر کنید. یکی از مطالب آموزشی که در فست زبان هست رو میتونید از این لینک ببینید:

۲۳ جمله عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی مخصوص ولنتاین

از کجا شروع کنیم؟

برای شروع روی لینک ثبت نام زیر رو کلیک کنید و همین الان شروع به نوشتن اولین مطلب تون کنید!

ثبت نام در فست زبان

اگر سوالی هم داشتید میتونید با ما در ارتباط باشید:

fastzaban1@gmail.com

سامان بازدید : 122 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

ویدیوهای آموزش الفبای انگلیسی بصورت داستان به کودکان را می توانید در این مجموعه کاملا رایگان تماشا کنید.

آموزش انگلیسی در سنین پایه به کودکان می تواند ذهن آنها را خلاق تر کند و در کنار یادگیری زبان مادری بتوانند با یک زبان دیگر آشنا کند. بهترین روش برای یادگیری زبان هم بازی کردن و دیدن انمیشن و کارتون های سرگرم کننده است تا در کنار سرگرمی با زبان جدید آشنا شوند و در فرآیند یادگیری قرار گیرند.

در این مجموعه آموزشی از فست زبان ویدیو می توانید الفبای انگلیسی را در قالب داستان های کوتاه و کارتونی به کودکان خود آموزش دهید و هم آنها را سرگرم کنید و هم آنها را با حروف الفبای زبان انگلیسی آشنا کنید.

بنابراین در کنار آنها بنشینید و ویدیوها را پخش کنید، چندین بار ببینید و حروف و لغات ویدیو را باهم تکرار کنید. سعی کنید به مرور و آرام آرام آنها را در معرض یادگیری قرار دهید و هیچ گاه آنها را مجبور نکنید که ویدیو را ببینند. 

تماشای ویدیوها کاملا رایگان می باشد و حجم اینترنت مصرفی شما نیز بصورت نیم بها می باشد یعنی اگر یک ویدیوی 5 دقیقه ای را که 30 مگابایت حجم دارد مشاهده کنید، فقط 15 مگابایت از حجم اینترنت شما کسر می شود.

برای مشاهده این مجموعه روی عنوان زیر کلیک کنید:

آموزش الفبای انگلیسی به کودکان با داستان و کارتون

سامان بازدید : 137 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

آموزش زبان انگلیسی نصرت یکی از معروف ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی در ایران است. این بسته آموزش انگلیسی به تقویت صحبت کردن یا اسپیکینگ (Speaking) کمک فراوانی می کند.

توجه مهم: برای دانلود تمام قسمت های مجموعه روی عنوان زیر کلیک کنید.

معرفی مجموعه آموزش مکالمه انگلیسی نصرت

مجموعه نصرت دارای 90 قسمت و هر قسمت 30 دقیقه می باشد. متد نصرت تنها روش آموزش زبان انگلیسی است که افراد مقیم انگلستان و آمریکا نیز مهر تایید بر پیشانی آن زده‌اند. با دانلود پکیج آموزش کامل صوتی مکالمه زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته نصرت، خیلی سریع و آسان صفر تا صد مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

https://dl.fastzaban.com/fastvideo/nosrat/1-nosrat.MP3

روش کلی متد نصرت به این شکل است که در هر آموزش یک مکالمه انگلیسی به همراه شیوه تلفظ لغات و معانی آنها به صورت صوتی یا فرمت MP3 برای شما پخش می شود و از شما می خواهد که همراه با آن، بارها و بارها این جملات و لغات را تکرار و گوش کنید تا ملکه ذهن شما شود. شاهکار متد نصرت این است که حتی اصلا نیازی به داشتن دانش اولیه زبان انگلیسی نیست.

ویژگی های مجموعه آموزش نصرت

  • بدون نیاز به دانش اولیه زبان انگلیسی
  • بدون نیاز به استاد و بدون نیاز به کلاس و کتاب و جزوه
  • با روزی 30 دقیقه گوش کردن به هر درس تنها در 3 ماه
  • مناسب برای همه سنین از دانش آموز تا کارمند
  • روش استفاده ساده و روان برای تمام سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی
  • لهجه اورجینال و بومی آمریکایی در حین آموزش
  • تنها محصول تایید شده ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا و سایر کشورها از لحاظ سطح و لهجه کیفیت آموزش
  • قابل دانلود و استفاده بر روی گوشی، تبلت، لپتاپ، کامپیوتر، ماشین، پلیرها و فلش مموری
  • دانلود آموزش زبان نصرت به صورت یکجا

منبع: تاپ زبان

سامان بازدید : 79 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

معرفی کوتاهی از EPT

آزمون زبان مخصوص دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه‌های آزاد به اختصار EPT نام دارد. این آزمون شامل ۱۰۰ سوال چهار گزینه‌ای از مباحث واژگان Vocabulary، گرامر Grammar و ریدینگ Reading می باشد که تقریبا در سطح آزمون های تافل کاغذی برگزار می شود. نمره قبولی در این آزمون که کسب نمره ۵۰۰ از ۱۰۰۰ (۵۰ از ۱۰۰) می باشد برای ارایه تز دکتری این دانشجویان ضروری است. برای آآشنایی بیشتر با این آزمون مطلب معرفی آزمون ept را مطالعه نمایید.

مزیت های بسته طلایی منابع آزمون زبان ept فست زبان

از مزیت های این بسته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حجم مناسب

ما با آشنایی کامل از وضعیت شغلی و تحصیلی داوطلبان این آزمون سعی کردیم منابع را طوری کار کنیم که در عین جامع بودن و کافی بودن، حجم کتاب ها نیز زیاد نشود تا در نتیجه داوطلب مجبور به صرف زمان طولانی برای مطالعه آنها نباشد. بطور مثال حجم کتاب فست گرامر ۲۸۰ صفحه می باشد که حدودا ۱۸۰ صفحه از آن را توضیحات و نمونه سوالات تشکیل می دهد و مابقی آن مربوط به پاسخ تشریحی سوالات کتاب است. کتاب فست ریدینگ نیز در حدود ۷۰ صفحه توضیحات فارسی به همراه نمونه متن دارد و مابقی آن شامل سوالات ریدینگ امتحان ept به همراه ترجمه فارسی و پاسخ تشریحی می باشد.

جامع بودن منابع

شما در هر سطحی از زبان انگلیسی باشید با مطالعه کتاب های این بسته می توانید براحتی در آزمون خود بهترین نتیجه را کسب نمایید و در کنار آنها نیازی به هیچ منبع و یا جزوه‌ای ندارید.

بروز بودن منابع

کتاب های موجود در مجموعه طلایی ای پی تی فست زبان بطور مداوم بروزرسانی می شوند و نمونه سوالات آزمون های جدید به آنها اضافه می شود.

قیمت مناسب و ارسال رایگان

هزینه بسته منابع آزمون ept فست زبان در مقایسه با منابع مشابه موجود بسیار مناسب و به صرفه می باشد. همچنین ما سعی کردیم علاوه بر رعایت قیمت مناسب پشت جلد، تخفیف ویژه ای را هم بر روی بسته قرار دهیم و هزینه ارسال آن را نیز رایگان در نظر گرفتیم.

بسته قبولی در آزمون ای پی تی FastZaban

این بسته شامل ۴ کتاب جامع زیر می باشد که در ادامه همین مطلب به معرفی کوتاهی از آنها خواهیم پرداخت:

  • کتاب بانک سوالات ای پی تی با پاسخ تشریحی از آبان ۹۷ تا بهمن ماه ۹۸ – چاپ انتشارات جنگل
  • کتاب گرامر آزمون ای پی تی Fast Grammar Lite – چاپ انتشارات جنگل
  • کتاب درک مطلب ای پی تی Fast Reading – چاپ انتشارات جنگل
  • کتاب واژگان Fast Vocab (سه کتاب در یک کتاب) – چاپ انتشارات جنگل

 

کتاب Fast Grammar Lite

کتاب Fast Grammar Lite بنر

کتاب فست گرامر لایت، ویرایش جدیدی از کتاب گرامر جامع آزمون های زبان استاد زنگیه وندی است که بتازگی به چاپ رسیده است. کتاب فست گرامر لایت (Fast Grammar Lite) با هدف یادگیری سریع و کوتاه مدت گرامر زبان انگلیسی به بازار ارایه شده تا داوطلبانی که زمان کمی برای آمادگی آزمون های زبان دارند، با سرعت بیشتری مباحث گرامری را یاد بگیرند و کسب نتیجه کنند.

این کتاب شامل نکات مهم گرامری به زبان ساده است که برای داوطلبانی که زمان کمی برای آمادگی آزمون های زبان دارند بسیار مناسب است.

 

کتاب Fast Reading

کتاب Fast Reading استاد مهرداد زنگیه وندی

کتاب درک مطلب ای پی تی Fast Reading یکی از منابع منحصر بفرد برای مبحث درک مطلب EPT می باشد که تاکنون به چاپ رسیده است. این کتاب نیز بر اساس منابع اعلام شده سامانه آزمون دانشگاه آزاد کار شده است. در کتاب Fast Reading سعی شده است تمامی مهارت های لازم برای پاسخگویی به سوالات بخش درک مطلب بصورت درس به درس و با نمونه سوالات ریدینگ آموزش داده شود. در این کتاب نمونه متن های آزمون ای پی تی با پاسح تشریحی و ترجمه فارسی آورده شده است.

برای دانلود رایگان بخشی از کتاب درک مطلب جامع آزمون‌ های زبان (Fast Reading) کلیک کنید.

 

کتاب Fast Vocab

کتاب واژگان فست وکب

شامل لغات مهم دوره دبیرستان، لغات کتاب‌ هایی چون ۵۰۴ واژه، واژگان ضروری تافل Essential Words for TOEFL و ۱۱۰۰Words You Need to Know است که با استفاده از روش ابداعی و بی‌ نظیر ارایه لغات در کنار مترادف‌ های آنها و با وسواسی خاص و به سبکی آکادمیک به ترتیب ساده به دشوار، برای شما عزیزان آماده گردیده است.

در این کتاب، پس از تجزیه و تحلیل آزمون‌ های مختلف دکتری، واژگان مهم و پر تست آزمون های زبان دکتری استخراج شد. سپس این لغات را اولویت‌ بندی نموده و نکات تکمیلی را نیز اضافه کردیم. شما با مطالعه کتاب فست وکب نیازی به هیچ منبع لغت دیگری برای این آزمون ندارید.
برای دانلود رایگان یک فصل از کتاب Fast Vocab استاد مهرداد زنگیه وندی کلیک کنید.

کتاب نمونه سوالات Fast Bank EPT با پاسخ های فوق تشریحی – جلد دوم 

کتاب بانک سوالات EPT تا بهمن ماه ۹۸

بدون شک بهترین راهکار آشنایی با چارچوب کلی یک آزمون مشاهده سوالات آن است. در کتاب بانک سوالات EPT تالیف استاد مهرداد زنگیه‌ وندی سوالات ادوار اخیر آزمون از آبان ماه ۹۷ تا بهمن ماه ۹۸ با پاسخ های کاملا تشریحی و ارایه نکات تستی هر سوال آورده شده است.

سوالات واژگان بصورت کامل به فارسی روان ترجمه شده‌اند و ترجمه تمام گزینه‌ها نیز آورده شده است.

در قسمت گرامر تمام نکات سوال به همراه علت درستی و نادرستی تمام گزینه ها آورده شده است.

در قسمت ریدینگ ترجمه فارسی متن به همراه پاسخ تشریحی هر سوال آورده شده است. همچنین لغات سخت متن نیز استخراج شده است و بصورت یک جدول با ترجمه فارسی آورده شده است.

منبع اصلی مقاله: وبسایت فست زبان - منابع آزمون EPT برای قبولی در آزمون

سامان بازدید : 1097 جمعه 28 شهریور 1399 نظرات (0)

فست زبان: سومین آزمون ای پی تی سال 99 روز جمعه 28 شهریور ماه برگزار شد. در ادامه می توانید سوالات آزمون EPT شهریور 99 را با پاسخ دانلود و مشاهده نمایید.


پاسخ کلیدی سوالات آزمون 28 شهریور ۹۹

برای دریافت و مشاهده سوالات آزمون ept شهریور 99 با پاسخ کلیدی و تشریحی به سایت فست زبان مراجعه نمایید.


زمان برگزاری آزمون

طبق برنامه اعلامی شده آزمون در تاریخ ۲۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد.


آزمون EPT شهریور ۹۹ در ۱۹ شهر برگزار می شود

نکته قابل توجه آزمون شهریور برگزاری آن در ۱۹ شهر مختلف است و این می تواند هزینه ها و رفت آمد داوطلبان را تا حدود زیادی کاهش دهد.

سامان بازدید : 135 جمعه 14 شهریور 1399 نظرات (0)

فست زبان: در بخش هفتم از مجموعه آموزش گرامر انگلیسی به زبان ساده، قصد داریم شما را با کاربردهای حرف تعریف “The” در زبان انگلیسی آشنا کنیم. البته در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که در چه مواقعی نباید از حرف تعریف The استفاده کنید. بنابراین تا انتهای این آموزش همراه ما باشید.

نیم نگاهی به آموزش حروف تعریف

همانطور که قبلا در مقاله آموزش حروف تعریف در زبان انگلیسی توضیح دادیم، حرف تعریف در زبان انگلیسی حرفی است که بر سر اسم می‌آید و شرحی کوتاه در مورد آن می‌دهد. با این توضیح کوتاه این آموزش رو شروع می کنیم و درمورد کاربردهای حرف تعریف The در زبان انگلیسی نکاتی را بیان خواهیم کرد.

حرف تعریف The

در زبان انگلیسی، وقتی می خواهیم راجع‌به چیزی صحبت کنیم که مخاطب ما آن را می شناسد و یا فقط یک نسخه از آن وجود دارد، از کلمه “The” (حرف تعریف معرفه یا معین) استفاده می کنیم. به مثال‌های زیر توجه کنید:

  • Please show me the photo.

اما بریم سراغ اصل مطلب یعنی کاربرد The در زبان انگلیسی.

 

کاربرد حرف تعریف The در زبان انگلیسی

در ابتدای آموزش به معرفی ۱۷ کاربرد برای The در انگلیسی خواهیم پرداخت  و سپس مواردی که نباید از آن استفاده کنیم را با هم یاد خواهیم گرفت.

۱. قبل از صفات عالی و اعداد ترتیبی

مثال:

  • This is the highest building in New York.
  • She read the last chapter of her new book first.
  • You are the tallest person in our class.
  • This is the third time I have called you today.
  • این بلندترین ساختمان در نیویورک است.
  • او ابتدا فصل آخر کتاب جدید خود را خوانده است.
  • شما بلندترین فرد کلاس ما هستید.
  • این سومین باری است که امروز با شما تماس گرفته ام.

۲. به همراه اسامی خاص

نکته مهم: در زبان انگلیسی معمولا همراه نام ها از The استفاده نمی کنیم مگر در موارد زیر.

به همراه اسم های زیر از The استفاده می کنیم:

رودخانه:

E.g. The Amazon

دریا:

E.g. The Black Sea

اقیانوس:

E.g. The Atlantic Ocean

خلیج:

E.g. The Guanabara Bay

بانک:

E.g. The Bank of America

هتل

E.g. The Califonia Hotel

برای خواندن ادامه آموزش به مطلب باید و نبایدها در استفاده از حرف تعریف The در سایت فست زبان مراجعه نمایید.

سامان بازدید : 60 چهارشنبه 12 شهریور 1399 نظرات (0)

در این مطلب از وبسایت تخصصی آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد قصد داریم یک برنامه ریزی بسیار عالی برای کسب نتیجه قطعی در این آزمون را برای شما توضیح دهیم. این برنامه طوری تنظیم شده است که شما در مدت یک ماه می توانید خود را برای آزمون آماده کنید. حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

اتمام حجت

متاسفانه خیلی از داوطلبان آزمون ای پی تی با مراجعه به روش‌های غیراصولی مانند کدینگ و کلاس های مهندسی معکوس و مطالعه جزوه های اینترنتی و تلگرامی و … راه قبولی را که بسیار هموار است، بسیار پیچیده می کنند و بعد از کلی هزینه باز به خانه اول بر می گردند.

عزیزان، آزمون زبان ept نه آنقدر پیچیده است که شما نیازی به یادگیری کل زبان انگلیسی داشته باشید و نه آنقدر هم ساده است که با خواندن چند صفحه جزوه بتوان در آن نتیجه گرفت. بنابراین باید از روش های اصولی و علمی برای قبولی در آزمون استفاده نمایید. اصلا هم نگران نباشید ما کاملا به مشکلات شما آگاه هستیم و راه قبولی را به خوبی بلد هستیم.

نکته: این برنامه ریزی بر اساس منابع فست زبان که تاکنون توانسته قبولی هزاران نفر را در این آزمون و دیگر آزمون های زبان رقم بزند، انجام شده است.

این برنامه ریزی برای چه کسانی مناسب است؟

برنامه ریز برای قبولی در آزمون ept

این برنامه ریزی بر اساس موارد زیر انجام شده و برای همه کسانیکه دغدغه قبولی در آزمون را دارند کاربردی و مناسب است:

  1. زمان کم برای مطالعه
  2. مشغله کاری زیاد
  3. سطح پایین زبان انگلیسی
  4. کمترین هزینه ممکن
  5. عدم دسترسی به کلاس های حضوری مناسب
  6. عدم کسب نتیجه با وجود دانش مناسب زبان انگلیسی
  7. شرکت در کلاس های مختلف
  8. مطالعه منابع مختلف
  9. فرصت کم برای قبولی در آزمون

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 886
  • بازدید کلی : 7,347